fraierilor cât mai multe culegeri!

You may also like...

15 Responses

  1. 🙂 In manualele pe care ni le-au bagat pe gat cei de la scoala de stat (acum am trecut la particulara) am gasit nu numai greseli in exercitii dar si povestioare de genul "Gigel serveste masa" langa o poza cu Gigel mancand… Probabil pregatesc o generatie puternica de ospatari.

  2. Anonim spune:

    sunt gresite toate trei patratele alea la modul foarte grosolan 🙂 si logic daca te uiti la ele nu au cum sa fie corecte
    manualele astea nu au raspunsuri la final cum aveam noi ? 😀 sa ne lumineze cum sunt posibile ?

    mariana

    • mara spune:

      N-au răspunsuri la final. M-am uitat inclusiv în "portofoliul elevului" la care face referire săgeata de sub exercițiu, dar acolo era cu totul altceva.

  3. Anonim spune:

    asta-i nimic dar ia sa faceti propozitii cu": din somnul cel de moarte, barbarii de tirani-asta la inceputul scolii, e clasa a IV-a. sau alte propozitii cu: melopee, curcubitacee… eeeee? l-am lasat sa scrie ce-i trece prin cap si I-am spus ca eu una nu stiu. si teme frate de termina pe la ora 5-6 seara. (doina)

    • mara spune:

      Apoi o fi nimic pentru tine, dar eu cu matematica stau prost. :)) Când găsesc câte-un exercuțiu greșit, mă gândesc că nu mai știu eu cum se fac, că nu mă ajută capul, și mă descurajez. La limbi și literaturi, de bine de rău, o mai dai cotită, te scoți cumva. Dar matematica nu prea lasă loc de interpretare.

      Ce-i aia melopee? 😀

  4. Anonim spune:

    se poate sa ai dreptate (eu sint inginer) la facut propozitii cu ciudatenii cam fug! la mate mi-e usor, acolo evident e o greseala, mai decoperim noi din astea si in marile culegeri care sint pe piata!
    melopee am aflat si eu (e din poezia lui Topirceanu) e un cintec trist!!! (doina)

  5. Anonim spune:

    Fii linistita, o sa fiti mai mult decat OK, si noi am ignorat cu seninatate toate aberatiile si exgerarile sistemuui romanesc de invatamant, si fiu-meu e bine mersi la liceu, unde a intrat fara emotii, fix la liceul la care isi dorea! In cls. I-IV nu a facut teme deloc acasa, pt ca statea la after school pana la 4 si mi s-a parut inumat sa faca teme dupa 8 ore de stat la scoala. Deci, daca nu-si termina cat era la after-school, noapte buna, acasa nu faceam. Din cls V, maxim o ora de teme pe zi, in niciun caz teme dupa 7-8 seara. daca mi se parea ca are prea multe teme, vedeam de ex. 10 probleme identice la mate, ii ziceam sa faca doar 5, si asa mai departe. Culmea, niciodata n-am primit reclamatii sau plangeri de la profesori, desi de nenumarate ori i-am redus drastic cantitatea de teme de casa, daca mi se pareau inutile sau mult prea multe. 😀
    M.

    • mara spune:

      Wow! N-am mai cunoscut mame care să nu-i lase pe copii să-și facă lecțiile. 😀

    • Anonim spune:

      Da, pai nu mi se pare deloc constructiv ca un copil sa faca aceeasi chestie de 1000 de ori, desi a invatat-o si a inteles-o din prima. De ce i-as fi rapit placerea de a invata lucruri noi (ceea ce el a facut-o intotdeauna cu mare drag) numai ca sa faca la nesfarsit sute de adunari identice, sau ca sa scrie randuri nesfarsite de liniute si litere?
      M.

    • Anonim spune:

      Sunt putini parinti care inteleg ca nu cantitatea e importanta, ci calitatea. Am fost invatatoare acum multi ani si desi le-am explicat parintilor de ce nu le dau copiilor mai mult de 5 randuri de bastonase/liniute/litere ca teme, nu au vrut sa priceapa nicicum – tot cu pagini intregi veneau sarmanii copii a doua zi. La fel cu exercitiile si problemele de mate.

      Io mi-s mai capoasa de fel si am tinut-o ca mine, dar altii care vor sa faca o cariera in invatamant si sa para "invatatori buni" probabil ca incep sa ii multumeasca pe parinti la un moment dat, ca sa nu piarda copiii. Doar stiti si voi cum e cu reputatia invatatorilor si profesorilor – cu cat sunt mai severi, cu atat au parintii impresia ca l-au prins pe D-D de picior, ca le ia scoala povara/responsabilitatea educatiei de pe umeri – in mintea lor, "stie ala ce face si noi avem mai putin de facut, ca e cu batul pe ei".

  6. AndreeaG spune:

    Exact aceeasi atitudine intentionez sa o am si eu (dra tocmai a inceput pregatitoarea), insa ce ma fac cu dumneaei, care e de o constiinciozitate iesita din comun?! In 3 zile diferite i-am spus ca poate sta acasa, daca vrea (in conditii de muci), si ea a zis nu, ca nu vrea sa piarda chestii 🙂 Si nici macar nu-i pt ca i-ar placea Doamna, ori ca are prea multi priteni …
    Tot vreau sa-i bag in cap chestia asta (opusa a ceea ce mi se spunea mie), ca viata inseamna mult mai mult decat scoala, si ca e asa desteapta pt toate lucrurile pe care NOI le-am facut cu ei, de-a lungul timpului, ori le-au descoperi/invatat singuri, nu datorita vre-unui sistem de invatamant. Nu ca i-as nega acestuia utilitatea, insa este doar intr-o mica proportie meritului lui.
    Si vreau sa gandeasca singura frate, sa discearna si sa comenteze cand ceva i se pare aiurea (evident nu suntem extremisti, toate in limita bunului-simt) 🙂 Prevad niste vremuri interesante, pt ca dorintele mele sunt clar in contradictie cu ce vrea sistemul de la oitele sale 🙂

    • mara spune:

      Și-al meu e super-conștiincios, serios și vede școala ca pe un soi de baubau, autoritatea supremă de care-i e frică. Încerc să relaxez lucrurile puțin, să echilibrez balanța. Să-i explic că nu-l dă nimeni afară din școală pentru că nu și-a făcut toate (multe) temele de vacanță, că nu-i exmatriculează dacă n-au în fiecare zi bluză cu logoul școlii, că nu se întâmplă nimic dacă întârzie odată (el nu întârzie never ever). Într-o zi mi-am pus eu alarma aiurea și ne-am trezit cu o oră mai târziu. Era o panică pe el de zici că mergea la eșafod! Până i-am explicat că e normal, uman, nu suntem roboți și că precis i s-a întâmplat chiar și învățătoarei vreodată să n-o ducă mama ei la timp la școală. Și că nu-i face nimeni nimic. Și s-a liniștit. 🙂

    • AndreeaG spune:

      Yap, exact asta cu "autoritatea suprema" vreau eu sa o preintampin, fara a incerca neaparat sa diminuez pozitia profesorilor. Una mi se pare sa fie copil constiincios, alta sa fie in pozitia ghiocel tot timpul, in relatia cu scoala

Lasă un răspuns